Sergejs Volvenkins
Pirmie zinātniskie pētījumi Latvijā mazo un vidējo uzņemumu mārketinga jomā. Profesionāli un par pieejamu cenu!

Mārketinga un interneta mārketinga pakalpojumi

Interneta mārketinga pakalpojumi

Interneta mārketinga pakalpojumu detalizētu aprakstu Jūs atradīsiet imarketings.lv/pakalpojumi

Ārštata mārketinga speciālista pakalpojumi

Nelielām kompānijām ļoti ērta un ekonomiski izdevīga sadarbības forma. Ja marketinga darbu apjoms Jums ir neliels, tad pieņemt pastāvīgā darbā labu mārketinga speciālistu ir neizdevīgi. Bet pieņemot darbā studentu bez pieredzes un zināšanām, var pasliktināties mārketinga projektu kvalitāte: kā likums studenti līdz galam neizprot mārketinga mērķus un uzdevumus. Ārštata mārketinga speciālista pakalpojumi ļaus Jums jebkurā laikā saņemt profesionālu mārketinga atbalstu par jebkādiem jautājumiem, saistītiem ar mārketingu (konkurentu analīzi, reklāmu izstrādi, tiešo pastu, mārketinga programmu izstrādi un realizāciju utt.). Pie tam, šāda sadarbības forma ļauj Jums ietaupīt naudu, jo nav nepieciešams uzturēt speciālista darba vietu un maksāt par viņu nodokļus.

Produkta prezentācijas izstrāde un tiešā pasta izsūtīšana

Bieži vien nelielas kompānijas piedāvā kvalitatīvu produktu, bet tā prezentācija ir izstrādāta ļoti neprofesionāli. Tas būtiski apgrūtina pārdevēju darbu, samazina viņu lietderības koeficientu un pasliktina pārdošanas radītājus. Prezentācijas profesionāla izstrāde (brošūra, katalogs, prezentācija Power Point vai pdf utt.) sākas ar produkta konkurences priekšrocību meklēšanu un noteikšanu. Prezentācijai ir jābūt vizuāli pievilcīgai, informācijai tajā jābūt loģiski sakārtotai un obligāti jāietver ieguvumu aprakstu (pārdošanas momenti), ko saņems pircējs. Tāda prezentācija spēj palielināt pircēju skaitu un uzlabot uzņēmuma tēlu potenciālo pircēju acīs. Pēc prezentācijas izstrādes mēs veidojam potenciālo pircēju datu bāzi un nodrošinām tiešā pasta izsūtījumus (pa pastu vai internetu).

Reklāmas un PR kampaņu realizācija. Reklāmas ziņojuma izstrāde, piemērotāku reklāmas nesēju izvēle un PR kampaņas realizācija.

Mārketinga īpatnību dēļ maziem un vidējiem uzņēmumiem tiek rekomendēts pievērst pastiprinātu uzmanību reklāmas ziņojumu izstrādes pamatprincipiem un komunikācijas kanālu izvēlei. Potenciālajam pircējam jāpamana reklāma un pēc iepazīšanās ar to viņam ir jābūt skaidram priekšstatam par piedāvājumu un par ieguvumiem izmantojot produktu. Pieredzējuša un profesionāla mārketinga speciālista palīdzība reklāmas ziņojuma izstrādē palīdzes Jums piesaistīt uzmanību un ieinteresēt vairāk potenciālo pircēju par zemākām izmaksām. Produktu virzīšanai es iesaku regulāri izmantot PR. Tas ir efektīvs un ekonomiski izdevīgs veids, kā iegūt jaunus klientus un izveidot pozitīvu uzņēmuma tēlu.

Mājas lapas izstrāde vai pilnveidošana

Mājas lapa ir viens no galvenajiem mazo un vidējo uzņēmumu komunikāciju kanāliem. Mājas lapas profesionāla izstrāde neprasa lielas investīcijas. Taču tās neesamība vai nepārdomāts izpildījums var ļoti negatīvi ietekmēt uzņēmuma peļņas radītājus un attīstības tempus. Mana līdzdalība Jūsu mājas lapas izstrādē vai pilnveidošanā ļaus izveidot saprotamu un loģisku struktūru, uzrakstīt tekstus, kas 'pārdod', noteikt un izvietot nepieciešamā secībā pircēju ieguvumus (pārdošanas momentus) no produkta izmantošanas. Tas viss pozitīvi ietekmēs jaunu pircēju piesaistīšanu un uzlabos uzņēmuma tēlu potenciālo klientu acīs.

Mārketinga noietas stimulēšanas akciju izstrāde

Maziem un vidējiem uzņēmumiem es iesaku periodiski izstrādāt speciālus piedāvājumus jaunu klientu piesaistīšanai. Tas praktiski vienmēr dod labus rezultātus un palielina pārdošanas apjomus īslaicīgā periodā. Lai izstrādātu pārdomātu speciālo piedāvājumu nepieciešams apvienot mērķauditorijas vajadzības un produkta raksturlielumus ar labu un kreatīvu ideju. Mana līdzdalība šajā procesā ļaus atrast un realizēt ideju, kas izraisīs interesi un būs pieprasīta no mērķauditorijas puses.

Produkta raksturlielumu analīze un rekomendācijas to pilnveidošanai

Viens no iemesliem, kāpēc pārdošanas apjomi parāda neapmierinošus rezultātus, varētu būt produkta raksturlielumu neatbilstība mērķauditorijas vajadzībām. Lai risinātu šo problēmu, nepieciešams veikt potenciālo pircēju vajadzību analīzi un iegūtos rezultātus salīdzināt ar produkta raksturlielumiem.
Pareizi realizēta analīze ļauj pilnveidot produktu tādā veidā, lai tas maksimāli atbilstu mērķauditorijas vajadzībām. Labs produkts - tas ir viens no galvenajiem katra uzņēmuma veiksmīgas attīstības nosacījumiem.

Uzņēmuma sagatavošana izstādei

Piedalīšanās izstādē daudziem maziem un vidējiem uzņēmumiem ir viens no galvenajiem jaunu klientu un sadarbības partneru piesaistīšanas veidiem. Kā likums, izstādēs piedalās pietiekami daudz konkurentu. Tieši šis faktors liek kompānijām ļoti nopietni pieiet pie ideju izstrādes un realizācijas, kuras ir saistītas ar apmeklētāju uzmanības piesaistīšanu. Lai nodibinātu nepieciešamos kontaktus, nepietiek tikai ar pamanāmas ekspozīcijas izveidošanu.

Pieredzējuša un augsti kvalificēta speciālista palīdzība Jūsu kompānijai ļaus sagatavoties izstādei un īstenot šo pasākumu ar augstu profesionālisma līmeni, kas sniegs iespēju iegūt vairāk jaunu klientu un sadarbības partneru par zemākām izmaksām.

‘Pārdošanas' tekstu sastādīšana

Daudzos reklāmas materiālos un mājas lapās teksti ir uzrakstīti ‘sausi' un nepārliecinoši. Iespējams autori domā, ka tekstus neviens nelasa un klienti ierodas uzņēmumā vadoties no rekomendācijām, bet tas tā nav. Teksti - tas ir nepieciešams pārdošanas procesa elements un cilvēki tos ļoti uzmanīgi lasa, jo viņi vēlas būt pārliecināti, ka pieņem pareizo lēmumu. Klientu pārliecināšanā noteicošo lomu spēlē informācijas pasniegšanas veids, kuru pārzina tikai profesionālis. Tāpēc ar manu palīdzību reklāmas materiālu un mājas lapas tekstu sastādīšanā Jūs varēsiet ieinteresēt potenciālos pircējus, pārliecinoši pastāstīt par produkta priekšrocībām un ieguvumiem no to lietošanas. Jāatzīmē, ka tas palīdzēs palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot uzņēmuma tēlu klientu acīs.

Neatradāt pakalpojumu, kas varētu būt aktuāls tieši Jums? Piezvaniet vai uzrakstiet man. Tikšanas laikā mēs pārrunāsim nianses un esmu pārliecināts, ka varēšu piedāvāt optimālu risinājumu Jūsu mārketinga problēmai.